bewust worden is geen voelen

Ik moet niet de fout maken dat ik “bewust worden” interpreteer als voelen en daarmee kan volgen hoe de dingen gaan/ hoe ze werken.
Hoe het geheel leeft.
En dus weer begrijpen.
Niet de fout maken dat “bewust worden” interpreteer als dat ik gedachten nodig heb zodat ik weet wat mijn volgende stap zal zijn → vertrouwen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *