Ik besta nog niet

Er is niks dat blijft en het einde van het proces observeert of bewust van is. Alles moet sterven.
Wat er zal zijn is nieuw, opnieuw geboren.

Daarom is er ook niks wat ik kan doen, ik besta nog helemaal niet. (de verlichte versie) hahaha

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *