Ging gisteravond voor 0:00 slapen en stond om 9:00 op, maar ben nog steeds moe. Het is nu echt zomer en ben zelfs te lui om een dag naar het strand te gaan of noord-aa ofzo, teveel gedoe. Heb besloten lekker een dagje te gaan zonnen in de tuin. Heb verder geen zin om iets te doen.
Ik heb ook het idee dat na die intensiteit ik nu veel van het energie-residu van mijn ego door mijn lichaam heb en dat dat nu weer moet worden opgeruimd. Dat ik daardoor zo moe ben. Ook drink ik weer meer dan normaal. Wie weet helpt de zon wel mee met opruimen. Wel voelt het alsof ik er nu meer klaar ben voor de laatste of volgende stap. Voel geen verplichtingen meer naar de mensheid en er meer klaar voor om op dat gebied echt alles los te laten. Dan vinden ze me maar een weirdo, het is niet anders. Dat hou je toch wel. Voel geen druk meer om echt te presteren, al zou ik nog zoveel leuke dingen willen doen en ik ga er niet dit pad voor verlaten, dat komt vanzelf wel. De websites gaan naar €150 p.m. + €750 van de honden zodat er op dat gebied geen grote zorgen zijn voorlopig. Ben wel benieuwd hoe de komende periode gaat worden met 3 honden in huis. Hopelijk is het goed te combineren om verder te gaan om mijn verslaving aan het denken en het verder oplossen van het ego. Als ik er verder niks bij doe, moet dat geen probleem zijn.
