Drang om iemand te zijn

Ik zit de hele dag op de bank (series kijken, muziek luisteren) en merk op hoe ik de hele tijd wil opstaan, wat gaan doen om mijzelf betekenis te geven. Wat kan betekenen voor anderen (=bespiegeling mezelf betekenis geven). Hoe ik met mijn kennis mooie dingen zou kunnen creeeren. Etc.
Hoe er dus een constante drang is om iemand te zijn.

Ik doe er niks (meer) mee.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *