Ik zit de hele dag op de bank (series kijken, muziek luisteren) en merk op hoe ik de hele tijd wil opstaan, wat gaan doen om mijzelf betekenis te geven. Wat kan betekenen voor anderen (=bespiegeling mezelf betekenis geven). Hoe ik met mijn kennis mooie dingen zou kunnen creeeren. Etc.
Hoe er dus een constante drang is om iemand te zijn.
Ik doe er niks (meer) mee.
