Ondanks alles bleef er op zoek gegaan worden naar een oorzaak waarom er iets niet in orde leek, waarom het leek dat er iets mis was. Of werd er gezocht om iets te doen om alles goed te houden of beter te maken. Zoeken naar de juiste keuze, of beter gezegd, geprobeerd om niet de onjuiste keuze te maken.
Het lijkt erop dat dat nu eindelijk verdwijnt.
Ben benieuwd.
