Keuzes maak je alleen omdat je denkt dat er wat mis is. (een illusie)
Omdat je denkt dat er een probleem is, dat je iets moet kiezen om het op te lossen. Dat er een juiste en onjuiste keuze is en dat als je de juiste keuze maakt wordt het probleem opgelost. Het probleem bestaat niet, de keuze is dan ook een illusie. Er zijn geen juiste of verkeerde keuzes.
Kiezen vanuit het ego is het enige onjuiste en ook dat is niet erg.
Je weet niet beter.
Een keuze
Het gaat niet om wat je doet, maar waarom je het doet. Dat geld niet alleen voor de externe dingen die je doet, maar ook voor je innerlijke leven. Het is gewoon een keuze.
Acceptatie wat is , intern, betekent niet dat er geen keuze is.
