Het ervaren van dualiteit is de laatste schil

Kennelijk toch nog een schil. Kan ook een terugval zijn omdat alles in golven gaat.
Wat weg zal vallen is het oordelen.
Het oordelen in echt/illusie of eeuwig/tijdelijk, vormloos/vorm, inspanning/ontspanning etc.
Ook dat is een vorm van identificeren.
De illusie of tijdelijk wordt gezien/ervaren als een zelf. Iets wat afgescheiden is van de rest en dus de oorsprong van de dualiteit die er ervaren wordt.
Terwijl ik dit tik besef ik mij dat dus het ervaren van dualiteit de laatste schil is hahaha. (de ervaring zelf, niet alleen het identificeren)
Logisch :-))

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *